مقدمه

آیا می‌خواهید به خرید و فروش پایه تابلو دروازه‌ ای بپردازید؟ آیا با این سازه‌ها آشنایی کامل ندارید و انواع آن‌ها را نمی‌شناسید؟ با ما در قارتال همراه باشید. علائم ترافیکی و تابلوهایی که در نقاط مختلف شهری و در جاده‌ها نصب می‌شوند، نقش بسیار زیادی در کاهش تلفات و گسترش امنیت در حمل و نقل دارند. یکی از تجهیزات ترافیکی، پایه تابلو دروازه ای است که امروزه کاربرد فراوانی دارد. نصب و طراحی این تابلوها به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد. بنابراین، سازنده پایه تابلو دروازه ای باید از مهارت‌های لازم در این زمینه برخوردار شده باشد. چنانچه قرار است از این پایه‌ها استفاده کنید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

پایه دروازه‌ای

پایه تابلو دروازه ای

پایه تابلو دروازه ای که به پایه تابلو بالاسری، پایه U، پانل دروازه ای نیز شناخته می شود به نوعی از پایه تابلو گفته می‌شود که دارای دو ستون مختلف است که این دو ستون به هم وصل شده‌اند. در واقع اتصال این دو ستون با استفاده از یک بازوی پیوسته انجام شده است. افرادی که به خرید و فروش پایه تابلو دروازه‌ای مشغول هستند، به خوبی می‌دانند که این پایه‌ها برای چه کاربردهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حال حاضر جهت نصب چراغ‌های قرمز بر سر چهار راه‌ها، نصب تابلوهای راهنمای مسیر، تابلو های اخباری و پیش آگاهی بالاسری، و همچنین تابلو هدایت مسیر در معابر شهری و برون شهری از این پایه‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که میزان کیفیت این پایه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، به هنگام انتخاب سازنده پایه تابلو دروازه ای باید چند نکته مهم در نظر گرفته شود.

پایه تابلو دروازه ای

جنس دکل دروازه ای چیست؟

به طور کلی پایه‌های نگهدارنده تابلو را از جنس فلز می‌سازند اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که کدام فلز می‌تواند برای ساخت پایه تابلو دروازه ای مناسب باشد. ورق‌های فلزی گالوانیزه دارای عمری طولانی هستند و با هر نوع پوشش دهنده‌ای هم عجین می‌شوند. به همین دلیل از این نوع از اوراق برای ساخت دکل دوازه ای استفاده می‌شود.

جنس دکل دروازه ای چیست

محصولات مرتبط

برای اطلاعات بیشتر روی تصاویر کلیک نمایید.

انواع پایه تابلو دروازه‌ای

به طور کلی تولید کننده و سازنده پایه تابلو دروازه ای این نوع از پایه‌ها را در دو مدل طراحی می‌کند. مدل اول پایه تابلو دروازه ای دو پایه است و مدل دوم پایه تابلو سه پایه است. در مدل اول همان گونه که از نامش پیدا است، پایه را از دو ستون مختلف می‌سازند که این دو ستون به کمک یک ستون افقی به هم پیوند می‌خورند. غالبا برای نصب تابلو در جاده‌های دو طرفه و کوچه‌ها و معابر کوچک از این پایه‌ها استقاده می‌شود.

 نوع دیگر، پایه تابلو سه پایه است که از سه ستون اصلی تشکیل شده و باند رفت و برگشت برای نصب تابلو های راهنمای مسیر را پوشش می دهد. این نوع از پایه‌ها را در بزرگراه‌ها و در معابر پر تردد زیاد می‌بینیم. بدیهی است که پایه‌های سه ستونه تابلو از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و تحمل مکانیکی آن‌ها زیاد است. شما می‌توانید جهت نصب هر کدام از این پایه‌ها با مرکز خرید و فروش پایه تابلو دروازه ای یعنی قارتال در تماس باشید.

طراحی رایگان تابلو و علائم ایمنی

برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

قیمت پایه تابلو دروازه ای

دکل‌های دروازه ای که در سطح شهرها دیده می‌شوند، دکل‌های هستند که ابعاد مختلفی دارند و با قطر و ارتفاع گوناگون ساخته می‌شوند. بنابراین طبیعی است که قیمت پایه تابلو دروازه ‌ای با توجه به برخی از فاکتورها متفاوت شود. تعداد و نوع دوربین‌هایی که بر روی این دکل‌ها نصب می‌شوند، تابلو‌های نصب شده بر روی آن‌ها، شرایط محیطی، محل نصب پایه تابلو، نوع پوشش پایه، فوندانسیون، ارتفاع دکل و سایر شرایط مثل سرعت باد باعث می‌شود که هزینه‌های ساخت این نوع از دکل‌ها افزایش پیدا کند.

 لازم به ذکر است که فوندانسیون دکل‌های این چنینی به دو شکل پیش ساخته یا احداث لحظه‌ای انجام می‌شود که هر کدام از آن‌ها نیز بر روی قیمت نهایی ساخت دکل‌های دروازه ای تاثیرگذار هستند. برای استعلام قیمت پایه دروازه‌ای میتوانید با شماره 09144220646 تماس حاصل فرمایید.

سازنده و ساخت پایه تابلو بالاسری دروازه ای

سازنده پایه تابلو بالاسری دروازه‌ای مشخصات و ویژگی‌های مختلفی دارد. این سازنده باید توان و تخصص بالایی را در زمینه تولید انواع پایه‌های تابلو دروازه‌ ای داشته باشد و به کمک نیروهای مجرب، این پایه‌ها را طراحی کند. تولید کنندگان پایه‌های تابلو در هر نوع، باید در تمامی مراحل تولید از جمله مرحله طراحی و نصب این پایه‌ها مهارت کافی داشته باشند. تنها در این صورت است که می‌توان انتظار داشت یک پایه تا مدت‌ها ماندگار بماند. افزون بر این، خدمات پس از فروش و ارائه محصولات با قیمتی مناسب از جمله ویژگی‌هایی است که یک تولید کننده خوب دارد. شما باید با توجه به نوع پایه‌ای که انتخاب کرده‌اید و همچنین با توجه به قیمت نهایی این پایه، یک تولید کننده خوب را انتخاب کنید. بدیهی است که تولید کننده‌های خوب قیمت مناسب را به همراه کیفیت به شما ارائه دهد.

هنگام ساخت پایه دکل دروازه ‌ای u شکل و همچنین نصب آن‌ها باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. اولین نکته استحکام بالا و تحمل شرایط دشوار توسط این پایه‌ها است. از آنجایی که هر کدام از مناطق در کشور ما دارای نوعی از آب و هوا است، دکل‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که عمر مناسبی داشته باشند و در این شرایط پایداری خود را حفظ کنند.

 علاوه بر این، آن‌ها باید استحکام کافی داشته باشند تا به هنگام تصادف از تلفات هرچه بیشتر جلوگیری کنند. سعی کنید که این پایه‌ها را با رنگ مناسب پوشش دهید و جنس خوبی را برای آن‌ها انتخاب کنید. توجه به قیمت هم در این زمینه اهمیت زیادی برخوردار است.

سازنده و ساخت پایه تابلو بالاسری دروازه ای

فروش پایه تابلو دروازه‌ ای

برای فروش پایه تابلو دروازه‌ ای چند نکته مهم وجود دارند که همگان باید به آن توجه کنند. اول از همه این است که فروش این پایه‌ها با توجه به مکان مورد نظر برای نصب انجام شود. یعنی این پایه تابلو گونه‌ای باشد که از ارتفاع و حجم کافی برای نصب شدن در آن ‌مکان برخوردار شده باشد. نکته بعد، قیمت مناسب پایه تابلو است. فروشنده منصف کسی است که بهترین و باکیفیت‌ترین پایه‌های دروازه ای برای نگهداری تابلو را با قیمتی مناسب به مشتری عرضه دارد.

کیفیت ساخت و کیفیت مواد تشکیل دهنده پایه تابلو نیز به هنگام خرید و فروش پایه تابلو دروازه ای مهم هستند. این سازه‌ها ممکن است در معابر شهری یا معابر غیر شهری نصب شوند. پس همواره باید توانایی حفظ مقاومت را داشته باشند. بهتر است برای برپا کردن و نصب این پایه‌های تابلو، بهترین روش نصب انتخاب شود. در این صورت ماندگاری پایه در مقابل نوسانات جوی یا حتی عوامل خارجی بیشتر خواهد شد.

فروش پایه تابلو دروازه‌ ای

سخن آخر

امروزه سازنده پایه تابلو دروازه ای در تلاش است که این نوع از پایه‌های تابلو را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب به مشتری عرضه کند. متاسفانه برخی از افراد هم برای کسب سود بیشتر، از این کیفیت کاسته و به قیمت آن می‌افزایند. شما باید تولید کننده‌ای را انتخاب کنید که‌ چندین و چند سال است به فروش پایه تابلو دروازه ای مشغول است و در این کار تبحر دارد. همچنین باید به رضایت مشتریان این تولید کنندگان توجه داشته باشید و در نهایت با رعایت تمامی نکات مهم خرید پایه تابلو دروازه ای، آن‌ها را خریداری نمایید. ما در قارتال همواره آماده ارائه خدمات مختلف به شما عزیزان هستیم. کافی است با ما تماس بگیرید!

سوالات متداول

شما باید با توجه به نوع پایه‌ای که انتخاب کرده‌اید و همچنین با توجه به قیمت نهایی این پایه، یک تولید کننده خوب را انتخاب کنید. بدیهی است که تولید کننده‌های خوب قیمت مناسب را به همراه کیفیت به شما ارائه دهد.

به طور کلی پایه‌های نگهدارنده تابلو را از جنس فلز می‌سازند اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که کدام فلز می‌تواند برای ساخت پایه تابلو دروازه ای مناسب باشد. ورق‌های فلزی گالوانیزه دارای عمری طولانی هستند و با هر نوع پوشش دهنده‌ای هم عجین می‌شوند. به همین دلیل از این نوع از اوراق برای ساخت دکل دوازه ای استفاده می‌شود.

در حال حاضر جهت نصب چراغ‌های قرمز بر سر چهار راه‌ها، نصب تابلوهای راهنمای مسیر، تابلو های اخباری و پیش آگاهی بالاسری، و همچنین تابلو هدایت مسیر در معابر شهری و برون شهری از این پایه‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که میزان کیفیت این پایه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است

برخی از نمونه کارهای پایه دروازه ای شرکت قارتال