پل عابر پیاده

یکی از مهم‌ترین و جدایی‌ناپذیرترین اجزای زندگی شهری، پل‌های عابر پیاده هستند که در خیابان‌های شلوغ و پرتردد کاربرد دارند. سازه پل عابر پیاده یک نوع سازه فولادی بسیار ایمن و مستحکم بوده که تقریباً در تمامی شهرها و روستاها دیده می‌شود. می‌توان گفت که پل‌های عابر پیاده نوعی سازه معلق هستند که برای تردد در عرض خیابان مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید پل عابر پیاده و نصب آن در خیابان‌های شلوغ در کاهش حجم ترافیک در خیابان‌ها و بهبود عبور و مرور تأثیر بسزایی دارد. علاوه بر این، ساخت این سازه‌ها سبب افزایش امنیت و رفاه شهروندی نیز می‌شود. شرکت قارتال یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید و نصب پل های فلزی عابر پیاده در ایران بوده که خدمات نصب سازه مذکور را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

نصب سازه مذکور در جاده‌ها و خیابان‌های شلوغ سبب بهبود سرعت وسایل نقلیه می‌شود و آمار تصادف‌ها و حوادث ناگوار در جاده‌ها نیز به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید که ساخت پل هوایی عابر پیاده نه‌تنها مزیت‌های زیادی برای رانندگان و عابرین پیاده به همراه دارد، بلکه می‌توان از آن به منظور تردد عابرین بین دو ساختمان بلندمرتبه نیز استفاده کرد.

 

پل عابر پیاده

مشاوره رایگان سفارش انواع سازه فلزی

برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

انواع پل عابر پیاده

همانطور که می‌دانید پل عابر پیاده در انواع مختلفی تولید می‌شود، به همین دلیل در ادامه برخی از انواع پل عابر پیاده را خدمت شما معرفی کرده‌ایم:

پل‌های خرپایی

پل‌های خرپایی اولین نوع از انواع پل عابر پیاده فلزی بوده که از قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند. این نوع از پل‌ها را می‌توان فرم‌دهی کرد و سازه‌هایی با تنوع ظاهری بسیار بالا به وجود آورد. استفاده از پل‌های خرپایی در سطح شهر علاوه بر افزایش ایمنی شهروندان در زیباسازی شهر نیز تأثیر بسزایی دارد.

میله‌ای یا ساده

پل‌های عابر پیاده میله‌ای یا ساده، ساده‌ترین نوع از این سازه هستند که برای ساخت آن‌ها از سیستم خرپایی استفاده می‌شود. طول دهانه در پل‌های عابر پیاده ساده حداکثر ۳۵ متر بوده و در ساختار آن‌ها از لوله‌های با قطر ۳ و ۶ اینچ بهره‌گیری می‌شود.

معلق یا کابلی

پل‌های معلق یا کابلی در مقایسه با سایر پل‌های عابر پیاده از پیچیدگی فنی بیشتری برخوردار هستند. در این نوع از پل‌های عابر پیاده چند برج در بالای پایه‌ها و در وسط دهانه استفاده شده که انتهای این برج‌ها به کمک سیم بکسل به هر دو سمت پل و به طرف پایین کشیده می‌شوند. بهره‌گیری از سیم بکسل یا همان کابل سبب سبک‌تر شدن سازه و همچنین افزایش ایمنی آن خواهد شد.

پل‌ عابر پیاده قوسی

پل‌های عابر پیاده قوسی انتخاب بسیار مناسبی برای دهانه‌های بزرگ و اماکنی است که امکان استفاده از پایه‌های میانی در آن‌ها وجود ندارد. شکل ظاهری این پل مشابه با نیم دایره بوده که به منظور افزایش مقاومت آن از ۲ تکیه‌گاه در دو جهت انتهایی پل استفاده می‌شود.

محصولات مرتبط

برای اطلاعات بیشتر روی تصاویر کلیک نمایید.

قبل از ساخت و نصب پل هوایی عابر پیاده لازم است تا با ضوابط و نکات مهمی که در این حیطه وجود دارد آشنا شوید. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که ساخت سازه مذکور می‌بایست بر اساس ضوابط ایمنی، ترافیکی، معماری، سازه و نگه‌داری انجام شود. ضوابط مذکور را می‌توانید در آئین‌نامه‌ای که تحت عنوان «راهنمای مکان‌یابی و طراحی پل‌های عابر پیاده برون‌شهری و تبلیغات بر روی آن‌ها» تدوین شده است مطالعه فرمایید.

علاوه بر این، در نظر داشته باشید که ساخت و فروش پل‌های عابر پیاده به صورت آماده ممنوع بوده و سازه مذکور می‌بایست در محل موردنظر مونتاژ شود. به منظور خرید و نصب پل عابر پیاده می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت قارتال ارتباط برقرار کنید. تیم قارتال پاسخگوی تک به تک سوالات شما عزیزان خواهد بود.

قیمت و خرید اینترنتی پل عابر پیاده از قارتال 

همان‌طور که گفته شد، پل هوایی عابر پیاده یکی از مهم‌ترین اجزای شهر بوده که عدم وجود آن در خیابان‌ها و جاده‌های شلوغ سبب بروز حوادث ناگوار و به خطر افتادن جان شهروندان می‌شود. قارتال همواره در تلاش است به منظور رفاه حال شما عزیزان و بهبود کیفیت زندگی شهری بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. به منظور خرید و اطلاع از قیمت پل عابر پیاده می‌توانید به دفتر مرکزی قارتال واقع در تبریز مراجعه کرده یا این که با شماره 09144220646 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش قارتال آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و رفع ابهامات شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

برای ساخت پل عابر پیاده از مقاطع فولادی مختلفی مانند ورق و تیرآهن استفاده می‌شود. هر کدام از این مقاطع دارای خواص اختصاصی خودشان هستند

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که ساخت سازه مذکور می‌بایست بر اساس ضوابط ایمنی، ترافیکی، معماری، سازه و نگه‌داری انجام شود.

به منظور خرید و اطلاع از قیمت پل عابر پیاده می‌توانید به دفتر مرکزی قارتال واقع در تبریز مراجعه کرده یا این که با شماره 09144220646 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش قارتال آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و رفع ابهامات شما عزیزان هستند.

برخی از نمونه کارهای پل عابر پیاده شرکت قارتال