تابلوها و علائم ترافیکی جزو تجهیزات پر مصرف هستند. با استفاده از این تابلوها نه تنها حجم ترافیک در یک مکان کاهش پیدا می‌کند؛ بلکه تلفات نیز به حداقل می‌رسد. حال برای نگهداری از این تابلو‌ها یک سری پایه در انواع مختلف تعبیه شده‌اند. پایه تابلوهای ترافیکی نیز همانند اجزای مختلف تجهیزات جاده‌ای کاربرد فراوانی دارند. یکی از پر کاربردترین این پایه‌ها، پایه تابلو ‌کنسولی است. این نوع از پایه‌های ترافیکی با استفاده از یک بازو و یک پایه تولید می‌شوند. معمولا برای نصب دوربین یا نصب تابلوهای راهنمای مسیر از این پایه‌ها استفاده می‌شود. در ادامه در مورد پایه علائم ترافیکی کنسولی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پایه تابلو کنسولی

پایه‌ کنسولی چیست؟

پایه تابلو کنسولی پایه‌هایی هستند که با استفاده از یک بازو و یک تکیه گاه قائم به وجود می‌آیند. این پایه‌ها برای نگهداری انواع و اقسام تابلو‌های ترافیکی به کار گرفته می‌شوند. طراحی ویژه این سازه‌ها به همراه پایه‌های بلندی که در ساختار آن‌ها وجود دارد، باعث می‌شود که نصب تابلو و علائم بر روی پایه آسان‌تر شود. با توجه به این که‌ هم در فضاهای شهری و هم در فضاهای برون شهری از پایه تابلو کنسولی استفاده می‌شود، باید کیفیت بالایی در ساخت این تابلوها مد نظر باشد.

طراحی رایگان تابلو و علائم ایمنی

برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

 

پایه کنسولی چیست

ویژگی‌ها و مزایای پایه تابلو کنسولی

  • پایه تابلو کنسولی با استفاده از ورق گالوانیزه تولید می‌شود.
  • بر روی این نوع از تابلوها پوشش دهنده‌هایی از جنس استاتیک قرار می‌گیرد و کیفیت ساختار تابلوهای ترافیکی کنسولی را افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که ماندگاری این تابلوها بسیار بالا است.
  • میزان کیفیت و استحکام پایه تابلو ‌کنسولی نیز بسیار اهمیت دارد. چنانچه پایه تابلو ‌کنسولی کیفیت بالایی نداشته باشد، نمی‌توان از آن به عنوان یک تابلوی مناسب در مسیر استفاده کرد. بنابراین باید این پایه‌ها مستحکم و مقاوم باشند تا بتوانند انواع و اقسام تابلوها را بر روی خود نگه دارند.
  • پایه تابلوهای کنسولی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارند.
  • با توجه به رنگ استاتیک ساختار پایه تابلو کنسولی می‌توان مقاومت این پایه‌ها در برابر نوسانات جوی را افزایش داد.
  • برای این که بتوان به مدت در مدت زمان طولانی از این از پایه‌ها استفاده کرد، باید به نحوه نصب آن‌ها نیز توجه زیادی شود. از روش نصب داخلی، جوشکاری و پیچ و مهره برای نصب پایه تابلوهای کنسولی استفاده می‌شود.
  • این نوع از پایه تابلو‌ها باید به گونه‌ای ساخته شوند که در مقابل هرگونه برخورد و ضربه از خود مقاومت بالایی را نشان دهد.
  • هزینه‌های خرید پایه تابلو‌ کنسولی بسیار مناسب است. بنابراین می‌توان از این پایه‌ها به عنوان مناسب‌ترین پایه تابلو در یک محیط بهره برد.

ویژگی‌ها و مزایای پایه تابلو کنسولی

نکات مهم هنگام خرید پایه تابلو ‌کنسولی

اگر به هنگام خرید پایه تابلو کنسولی به نکات مهمی که در این زمینه وجود دارند توجه نشود، نمی‌توان انتظار کارایی مناسبی از این پایه تابلوها داشت. در ادامه به برخی از این نکات اشاره کرده‌ایم:

  1. اولین نکته مهم میزان کیفیت پایه تابلو است. پایه تابلویی که شما خریداری می‌کنید باید یا استفاده از متریال‌های مرغوب ساخته شده باشند. تنها در این صورت می‌توان انتظار داشت که این پایه عمری طولانی را از خود به نمایش بگذارد.
  2. باید به هزینه‌های تعمیر، نگهداری یا حتی خرید پایه تابلو ترافیکی توجه بشود. گاهی اوقات ممکن است این پایه‌ها توسط شرکت‌های نامعتبر با قیمتی نامتعارف به فروش برسند. در این مواقع باید از خرید پایه‌های تابلو کنسولی اجتناب نمود.
  3. نکته دیگر پوشش دهنده پایه تابلو است. همواره برای افزایش همان کاری و‌ جلوگیری از پوسیدگی این پایه‌ها، آن‌ها را پوشش دهی می‌کنند. آنچه که‌ مهم است، موادی است که برای این امر مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا از رنگ‌های الکترو استاتیک برای پوشش دهی این پایه تابلوها استفاده می‌شود. این رنگ‌ها نه تنها مقاومت پایه در برابر نور خورشید را افزایش می‌دهند بلکه آن را در برابر ضربه و رطوبت مقاوم‌تر می‌کنند.
  4. گفتنی است که استانداردهای ساخت این پایه‌ها نیز باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرند. تا زمانی که یک پایه تابلو به طور استاندارد طراحی نشود، مقاومت چندانی ندارد.

نکات مهم هنگام خرید پایه تابلو ‌کنسولی

قیمت و خرید اینترنتی پایه تابلو کنسولی از قارتال

دیگر تا کنون همه ما می‌دانیم که پایه‌های تابلو چه از نوع کنسولی باشند و چه از نوعی دیگر؛ همواره مورد توجه قرار می‌گیرند. در اصل باید تابلوهای ترافیکی را به کمک این پایه‌ها در یک محیط نصب کرد. حال قیمت به عنوان یک فاکتور اصلی به هنگام خرید این نوع از تابلو‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند. برای خرید پایه‌های تابلو ترافیکی لازم است که به نکاتی همچون جنس، کیفیت ساختار، ابعاد و مواردی از این قبیل توجه کنید.

همین موارد هستند که باعث می‌شوند قیمت پایه تابلو کنسولی افزایش یا کاهش پیدا کند. بدیهی است که به هر میزان که ارتفاع این پایه تابلو بیشتر شود، قیمت آن نیز بالا رفته و برعکس. قارتال به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع پایه تابلو همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

شرکت تولیدی قارتال آذین نقش همواره با استفاده از تجهیزات و متریال‌های مرغوب به تولید این پایه‌ها می‌پردازد. پس می‌توان این پایه‌ها را با کیفیت دانست. علاوه بر این قارتال به استانداردهای لازم در زمینه ساخت پایه تابلو ترافیکی توجه زیادی دارد. پس می‌توان گفت که پایه‌های تابلو ساخته شده توسط قارتال از ماندگاری و عمر طولانی مدتی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید سفارشات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی در این شرکت ثبت کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد پایه تابلو کنسولی ویژگی‌ها و مزایای این نوع از پایه‌های تابلو با شما صحبت کردیم. پایه‌های تابلو کنسولی را با استفاده ورق‌های گالوانیزه و رنگ‌های استاتیک روی کار می‌آورند. ابعاد و ارتفاع این نوع از پایه‌ها قابل تغییر است. در مواقعی که قرار باشد در یک محیط دوربین نصب شود یا یک تابلو راهنمایی و رانندگی نصب شود از این پایه‌های تابلو استفاده می‌شود. استحکام بالا، کیفیت بی نظیر، ماندگاری فوق العاده و قیمت مناسب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایایی هستند که پایه تابلو کنسولی دارد. شما می‌توانید از شرکت تولیدی قارتال آذین نقش این پایه‌های تابلو خریداری نمایید.

سوالات متداول

این پایه‌ها را با استفاده از ورق‌های گالوانیزه می‌سازند. برای مقاوم‌تر کردن آن‌ها از پوشش دهنده‌های الکترو استاتیک کمک گرفته می‌شود.

به هنگام خرید این پایه تابلوها باید به نکاتی مثل جنس، کیفیت، ابعاد و ارتفاع این پایه‌ها توجه شود.

معمولا با سه روش پیچ و مهره، روش نصب داخلی و جوشکاری برای جایگذاری پایه‌های تابلو استفاده می‌شود. جوشکاری نسبت به سایر روش‌ها هزینه بیشتری دارد.

محصولات مرتبط

برای اطلاعات بیشتر روی تصاویر کلیک نمایید.

برخی از نمونه کارهای پایه تابلو ترافیکی کنسولی شرکت قارتال