پایه سازه ای

چه خودتان رانندگی بکنید و چه در ماشین شخص دیگری نشسته باشید،‌ یکی از چیزهایی که حتماً در جاده‌ها و خیابان‌ها دیده‌اید تجهیزات ترافیکی از جمله علائم و تابلوهای ترافیکی هستند. این علائم و تجهیزات در معابر و جاده‌های داخل و خارج شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا حجم ترافیک و تصادفات کاهش یابد و از وارد شدن آسیب و صدمه به عابران پیاده جلوگیری شود. این تابلوها جهت نصب و قرارگیری در محل مورد نظر، نیازمند پایه‌ای هستند که به آن پایه سازه ای یا پایه خرپایی گفته می‌شود. قیمت پایه ترافیکی را می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت قارتال بررسی فرمایید.

 

پایه سازه‌ای

نصب تابلو روی پایه مناسب، مشاهده آن را راحت‌تر می‌سازد و کاربردهای بسیاری دارد؛ از جمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلوها (هشداردهنده، بازدارنده، اخطاری و غیره) و علائم ترافیکی، نشانه‌ها و دوربین‌ها در جاده. پایه تابلو ترافیکی برای انواع مختلفی از تابلوها مورد استفاده قرار می‌گیرد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • تابلو هشداردهنده: حاوی پیام‌هایی در قالب توصیه‌ها و علائم کاربردی که از خدمات و آگاهی‌های مختلف خبر می‌دهند. شکل این تابلوها معمولاً‌ مربع مستطیلی به رنگ آبی بوده و پیام با رنگ سفید یا مشکی روی آن‌ها چاپ می‌شود. تابلوهای هشداردهنده توسط رانندگان جهت یافتن مقصد و مسیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تابلو بازدارنده: این تابلوها به شکل دایره‌ای با حاشیه قرمز رنگ بوده و نوع ممنوعیت در آن‌ها به چشم می‌خورد. رانندگان در صورت رعایت نکردن فرمان تابلوهای بازدارنده از قانون سرپیچی کرده و ممکن است جریمه شوند.
  • تابلو اخطاری: این نوع تابلوها به شکل مثلثی (با یک رأس رو به بالا) با حاشیه قرمز رنگ طراحی می‌شوند و رانندگان را از خطرها یا مواردی که نیاز به رعایت فوری دارند باخبر می‌سازند.

ویژگی ها و مزایای پایه تابلو ترافیکی

انواع پایه تابلو ترافیکی شامل پایه سازه ای (خرپایی)، پایه دروزاه ای، پایه صلیبی، پایه کنسولی (که معمولاً به همراه بازوهای بلند طراحی می‌شوند تا نصب علائم روی آن‌ها راحت‌تر انجام گیرد) پایه تابلو های مسیرنما، جهت نما، خطرنما، دایره و مثلث هستند. پایه مناسب برای تابلوهای ترافیکی، با توجه به نوع تابلو، اندازه و بزرگی آن تولید و خریداری می‌شود.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پایه علائم ترافیکی می‌توان به استحکام مناسب، ماندگاری و کیفیت بالا اشاره کرد. از آنجا که این پایه‌ها هم در فضاهای شهری و هم در مناطق خارج شهر در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید دارای استقامت و استحکام کافی، ماندگاری و کیفیت قابل توجهی باشند. پایه چراغ ترافیکی معمولاً از جنس فلز ساخته شده و روی آن با رنگ و گالوانیزه گرم پوشش داده می‌شود تا استحکام مناسبی داشته باشد.

پایه ترافیکی قارتال علاوه بر موارد بالا، از ویژگی‌های زیر نیز برخوردار است:‌

مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی مختلفجنس مناسب، طول عمر بالا و عدم خرابیپوشش رنگ مقاوم در برابر ضربه، نور خورشید و سایر شرایط آب و هواییپایه‌ای محکم که حتی در صورت تصادف یا برخورد ماشین با آن، به راحتی از جا کنده نمی‌شود
ویژگی ها و مزایای پایه تابلو ترافیکی

نکات مهم خرید پایه تابلو سازه ای

به صورت کلی، مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید و نصب پایه ترافیکی باید مورد توجه قرار گیرد،‌ استحکام بالا و تحمل شرایط مختلف آب و هوایی است؛ زیرا این پایه‌ها در فضای باز نصب می‌شوند و باید از طول عمر مناسبی برخوردار باشند.

پایه چراغ راهنمایی رانندگی و سازه ای ممکن است در انواع فضاهای شهری و غیرشهری نصب شود؛ از این رو باید قادر به تحمل نور شدید خورشید، برف و باران بوده و استحکام آن نیز بالا باشد تا در صورت تصادف یا برخورد ماشین، به راحتی از جا کنده نشود.

تابلوهاي متغير خبری، اخطاری و هشداردهنده باید روی پایه‌هایی نصب شوند که با رنگ مناسب پوشش داده شده، جنس متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها مرغوب بوده و از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار باشند؛ بنابراین هنگام خرید این پایه‌ها بهتر است به این موارد دقت فرمایید.

 

نکات مهم خرید پایه تابلو سازه‌ای

طراحی رایگان تابلو و علائم ایمنی

برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

قیمت و خرید اینترنتی پایه تابلو سازه ای یا ترافیکی از قارتال

همانطور که گفته شد، پایه ترافیکی شهری یکی از عناصر بسیار مهمی است که به صورت مستقیم با جان انسان‌ها سر و کار دارد. نصب تابلوهای ترافیکی در مکان مناسب، نه تنها دید رانندگان را بهبود می‌بخشد بلکه از بروز هرگونه تصادف و هرج و مرج در عبور و مرور عابرین و وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند.

شرکت قارتال یکی از بهترین تولیدکنندگان پایه‌های سازه‌ای و ترافیکی در ایران به شمار می‌رود که با هدف مشارکت در ایمن‌سازی راه‌های کشور و ساخت سازه‌های فلزی بیش از یک دهه است که در این زمینه فعالیت می‌کند. این شرکت که در تبریز مستقر است، علاوه بر تولید پایه ترافیکی در زمینه تولید علائم ایمنی و ترافیکی و ساخت سوله نیز فعالیت دارد. جهت مراجعه حضوری برای خرید پایه ترافیکی و سازه‌ای می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر روزهای شنبه تا پنجشنبه به شرکت مراجعه فرمایید. علاوه بر این، جهت استعلام قیمت و خرید اینترنتی پایه تابلو سازه ای یا ترافیکی از قارتال می‌توانید هم‌اکنون با شماره 09144220646 تماس حاصل فرمایید.

قیمت و خرید اینترنتی پایه تابلو سازه ای یا ترافیکی از قارتال​

محصولات مرتبط

برای اطلاعات بیشتر روی تصاویر کلیک نمایید.

برخی از نمونه کارهای پایه تابلو ترافیکی شرکت قارتال