ساخت سوله در تبریز

سوله نوعی سازه فلزی است که کاربردهای گسترده‌ای داشته و در وزن‌های متفاوتی تولید می‌شود. سوله‌ها معمولاً در دو نوع سبک و سنگین تولید شده و به فروش می‌رسند. دلیل تفاوت وزن بین انواع سوله را می‌توان ناشی از عواملی همچون کاربری سوله، نوع و متریال به کار رفته در ساخت آن، تجهیزات ساخت و سایر عوامل مشابه دانست. جهت خرید سوله تبریز و استعلام قیمت آن می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
می‌توان گفت بهترین نوع سوله، سوله سبک است که به دلیل وزن کم، کاربردهای بسیاری را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. تقریباً برای هر کاربردی می‌توان از سوله‌های سبک استفاده کرد؛ از ساخت سوله سردخانه گرفته تا گاوداری صنعتی و سازه‌های مشابه.

کاربردهای سوله سبک در تبریز

عوامل موثر بر قیمت سوله در تبریز
قبل از تصمیم‌گیری برای ساخت و سفارش سوله تبریز، خوب است با عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن آشنایی پیدا کنیم تا بتوانیم یک تخمین کلی از هزینه‌ها داشته باشیم. مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت سوله سبک تبریز عبارتند از ابعاد و شکل سوله، کاربرد مورد نظر، اقلیم و محل احداث سوله و وجود یا عدم وجود جرثقیل سوله. در ادامه، این عوامل و تأثیر آن‌ها بر قیمت سوله را بیشتر بررسی می‌کنیم:
• اقلیم محل اجرا: از مهم‌ترین اندازه‌گیری‌هایی که هنگام اجرای سوله باید در نظر گرفته شوند عبارتند از طول و عرض سوله، طول و عرض زمین و شیب آن، مقدار خاک‌برداری و خاک‌ریزی.
• ابعاد و شکل سوله: هرچه ارتفاع سوله بیشتر باشد، به دلیل فشار وارده باید استحکام سازه افزایش یابد. علاوه بر این، اندازه دهانه و شکل سوله نیز تعیین‌کننده قیمت نهایی آن خواهند بود.
• کاربری سوله: این اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت سوله است، زیرا با توجه به آن نیازهای اساسی سوله مشخص می‌شوند. برای مثال، جهت ساخت سوله با کاربری انبار کارخانه، باید زیرسازی انجام شود که این امر قیمت نهایی اجرا را افزایش می‌دهد.

کاربردهای سوله سبک در تبریز
low-cost

قیمت رقابتی

operator (1)

مشاوره تخصصی

badge (1)

مصالح با کیفیت

web-design

طرح های سفارشی

ویژگی ها و مزایای سوله سبک

ویژگی ها و مزایای سوله سبک

مهم‌ترین ویژگی و مزیت سوله سبک در تبریز، امکان ساخت این سازی در ابعاد و سایز دهانه دلخواه است. از دیگر مزایای این سازه کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مناسب برای دهانه های بزرگ
  2. حذف ستون میانی جهت ایجاد فضای کار بیشتر
  3. امکان نصب جرثقیل سقفی
  4. استفاده از فولاد کمتر در ساخت سوله که به معنای هزینه کمتر است
  5. اتصالات سوله توسط پیچ و مهره انجام می‌گیرد که به شما امکان می‌دهد هر زمان خواستید، پیچ و مهره‌ها را باز کرده و سوله را به مکان دیگری انتقال دهید.
  6. زمان کمتر ساخت در مقایسه با سوله سنگین

ساخت سوله در تبریز

کارخانه‌های ساخت سوله زیادی در تبریز وجود دارند که امروزه به ساخت انواع سوله سبک، سنگین و … مشغول هستند. به طور کلی سوله سازه‌ای با سقف قوس دار یا شیب دار است که جایگزین سازه‌ها و بناهای آجری شده است. سوله در هر مکانی قابلیت احداث شدن دارد و هر تجهیزاتی را در خود جای می‌دهد. از این رو برای انجام کارهای صنعتی و غیر صنعتی مناسب است. شما برای ساخت سوله در تبریز باید با کاربردهای سوله در این شهر آشنا باشید و با علم به ویژگی‌های سوله تبریز، سفارش خود را ثبت کنید. با ما همراه باشید تا با کاربردهای سوله در تبریز آشنا شوید.

سفارش انواع سوله

برای سفارش ساخت سوله با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت بازار همین حالا تماس بگیرید.

کاربردهای سوله در تبریز

با توجه به این که جو تبریز همواره با برف‌های شدید همراه است، سوله سازی در تبریز هم بر اساس همین شرایط جوی سازماندهی شده است. سوله‌های ساخته شده در این شهر باید در مقابل برف، باران و … مقاومت داشته باشند. پوشش بدنه و پوشش سقف سوله‌های تبریزی باید همواره عایق بندی شوند و دیواره‌های این سوله‌ها نیز باید در برابر فشار مقاوم باشند. در حال حاضر برای کاربردهای مخصوصی از جمله موارد زیر، سوله‌های تبریز را به کار می‌بندند:

  • سالن‌های نمایشگاهی: سوله‌هایی که به عنوان سالن نمایشی انتخاب می‌شوند، وسعت زیادی دارند. این سوله‌ها نسبت به سایر سوله‌ها هزینه‌های بیشتری هم دارند اما می‌توانند به عنوان جایگزینی مناسب برای سینما یا محیط‌های این چنینی به کار گرفته شوند. دیواره سوله‌های نمایشگاهی در تبریز از مقاومت زیادی برخوردار شده‌اند.
  • سالن ورزشی: اغلب اوقات سالن‌های ورزشی را با استفاده از سوله‌ها احداث می‌‌کنند. گاهی اوقات ممکن است هدف شما از خرید سوله در تبریز، احداث و پایه گذاری یک سالن ورزشی باشد. این انتخاب افزون بر این که هزینه‌های ساخت سالن ورزشی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، باعث می‌شود که امکان جا به جایی این سالن هم به وجود بیاید. یعنی شما با احداث سوله می‌توانید موقعیت جغرافیایی بنا را در صورت لزوم تغییر دهید و آن را از جایی به جای دیگر ببرید. ناگفته نماند که سوله سالن ورزشی ارتفاعی حدود ۴ متر دارد و دهانه آن نیز کوچک است.
  • سوله سبک مرغداری یا گاوداری: سوله مرغداری یا گاوداری به نوعی از سوله گفته می‌شد که دام و طیور در آن امکان پرورش یافتن داشته باشند. این سوله‌ها اغلب ورق گالوانیزه یا ورق فولادی را در ساختار خود جای می‌دهند. پس از این که سوله‌ها وارد صنعت دامداری شدند و هزینه‌های ساخت مکانی برای پرورش دام و طیور کاهش پیدا کرد، دامداری‌ها نیز گسترش یافتند. سوله‌های دامداری به اسکلت بندی و ستون نیاز دارند و به طور استاندارد ساخته می‌شوند.
  • سوله برای کمپ پناهندگان: شاید شما هم دیده باشید که خیلی از وقت‌ها دسته‌ی عظیمی از پناهندگان در سوله‌ها اقامت می‌گنند. سوله‌ها اگر به تاسیسات مجهز شده باشند، محیطی کاملا امن و استاندارد برای زندگی عده‌ای از افراد در کنار هم به شمار می‌آیند. در سوله‌هایی که مخصوص پناهندگان هستند، انواع سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و سیستم‌های الکترونیکی نصب می‌شود. در تبریز هم سوله‌هایی که مناسب پناهندگان است، ساخته می‌شود. این سوله‌ها با توجه به تعداد اقامت کنندگان، در ابعاد مختلف کوچک، متوسط و بزرگ طراحی می‌شوند و با استفاده از اوراق گالوانیزه و پروفیل روی کار می‌آیند.
  • سوله برای آشیانه و صنایع هواپیمایی: همه ما می‌دانیم که هواپیماها حجم بزرگی از یک فضا را اشغال می‌کنند. پس سوله‌های مناسب صنایع هواپیمایی باید بسیار بزرگ طراحی شوند. سوله‌های صنایع هواپیمایی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این سوله‌ها شیب تندی دارند، از دیواره‌های بسیار مرتفعی تهیه شده‌اند و مقاومت فوق العاده‌ای دارند. به همین دلیل است که برای نگهداری و مراقبت از هواپیما نیز از این سوله‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید جهت ساخت سوله سبک در تبریز، ساخت سوله سنگین یا ساخت سوله گالوانیزه با ما در ارتباط باشید.
  • سوله برای صنایع کشتیرانی: در صنایع کشتیرانی نیز سوله سازی کاربرد زیادی دارد. برای ساخت کشتی‌ها در محیطی اسکن و استاندارد، سوله‌ها انتخابی بسیار مناسب به شمار می‌آیند. سوله‌های کشتیرانی دارای اجزای مختلفی مثل قاب، استرات، رفتر، پرلین، ستون، سگراد، مهاربند و عایق هستند. این سوله‌ها همچنین قابلیت رفت و آمد جرثقیل را فراهم کرده‌اند و در ابعاد بسیار بزرگی ساخته می‌شوند.
  • سوله برای انبارها: دیگر تا کنون همه ما می‌دانیم که بسیاری از مشاغل چه صنعتی باشند و چه غیر صنعتی، به سوله نیاز دارند. اغلب اوقات برای نگهداری محصولات کشاورزی، نگهداری محصولات صنعتی و مراقبت از ماشین آلات و … از سوله استفاده می‌شود. سوله‌هایی که مخصوص انبار کردن یک محصول خاص هستند، از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. این سوله‌ها ( سوله‌های انبار ) اغلب در نوع خرپایی تولید می‌شوند چرا که سوله‌های خرپایی از ماندگاری و دوام طولانی مدتی برخوردار شده‌اند. برای طراحی سوله‌های خرپایی به عنوان یک انبار، باید نکات مهمی مثل طول بدنه، ارتفاع بدنه، طول دهانه و متریال به کار رفته در ساخت سوله را مورد توجه قرار دهید‌. همچنین لازم است که به قیمت ساخت سوله در تبریز و هزینه نصب آن توجه داشته باشید.
  • سوله برای کارگاه‌های ماشین آلات: امروزه برای این که هزینه‌های ساخت کارگاه را کاهش دهند، از سوله استفاده می‌کنند. گسترش صنعت ساخت سوله سبک در تبریز باعث کاهش ساخت کارگاه‌های آجری یا بتنی شده است و این می‌تواند در بهبود کارآفرینی در کشور نیز اثر گذار باشد. به طور کلی امروزه برخی از کارگاه‌ها باید به یک سری وسیله خاص تجهیز شوند، ابعاد خاصی داشته باشند و در مواقعی از جایی به جای دیگر منتقل شوند. همه این ویژگی‌ها در سازه‌های فلزی که در حال حاضر با نام سوله شناخته شده‌اند، وجود دارند.
  • سوله برای استخر: گاهی اوقات استخرها را نیز با استفاده از سوله می‌سازند. سوله در این کاربرد نقش دیواره‌های استخر را ایفا می‌کند. برای ساخت استخر سوله‌ای ابتدا استخر بر روی زمین ایجاد شده و سپس با سوله پوشش دهی می‌شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت سوله در تبریز با مشاورین وب سایت قارتال در ارتباط باشید.

ویژگی سوله‌های مناسب در تبریز

سوله‌هایی که در تبریز ساخته می‌شوند، دارای ویژگی‌های زیادی هستند. خرید و فروش سوله در تبریز باید با توجه به همین ویژگی‌ها صورت بگیرد تا در نهایت شما سوله‌ای را تهیه کنید که با توجه به شرایط جوی تبریز، کاربردی که شما مد نظر دارید مناسب باشد. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره شده است:

  1. اول از همه این را بدانید که تبریز یک شهر پر از طوفان است. پس باید سوله‌هایی در این شهر ساخته شوند که در مقابل طوفان مقاومت دارند. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه این است که شما اوراقی را برای ساخت سوله انتخاب کنید که با کیفیت باشند. در این صورت می‌توانید تا چندین سال از یک سوله بهره ببرید.
  2. سوله‌هایی که در تبریز ساخته می‌شوند، انواع مختلفی دارند اما شما باید سوله‌ای را انتخاب کنید که هم با کاربردی که در نظر دارید هماهنگ باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. امروزه قیمت ساخت سوله سبک در تبریز نسبت به قیمت ساخت سایر سوله‌ها، کمتر است. البته باید این را هم بدانید که محیط‌های صنعتی مثل محیط صنعتی هواپیما سازی یا کشتی سازی باید حتما با سوله‌های سنگین ساخته شوند.
  3. ویژگی دیگری که سوله‌ در تبریز باید داشته باشد این است که این سوله باید طوری ساخته شود که ابعاد دهانه آن تغییر کند. اگرچه اکثر سوله‌ها دهانه‌ای با ابعاد ثابت دارند اما سوله‌هایی هم هستند که می‌توان با جا به جا کردن دیواره آن‌ها، ابعاد دهانه را تغییر داد. این نوع از سوله‌ها قیمت بیشتری هم دارند.
  4. استاندارد سازی سوله نیز باید در ساخت سوله وجود داشته باشد. سوله خوب سوله‌ای است که تمامی اصول استاندارد سازی در آن رعایت شود.

شرکت سوله سازی قارتال تبریز

شرکت سوله قارتال  یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه ساخت و نصب سوله در تبریز است. این شرکت با استفاده از جدیدترین و به روزترین فناوری‌های روز دنیا و همچنین با به کار گیری ابزارها و ماشین آلات مدرن، سوله‌هایی کم نظیر و مستحکم را می‌سازد که با شرایط جوی تبریز هماهنگی زیادی دارند. این سوله‌ها در انواع مختلف تولید شده و هر کدام قیمت منحصر به فردی هم دارند. شما عزیزانی که تمایل به سفارش ساخت سوله دارید می‌توانید همین حالا با ما در شرکت قارتال در تماس باشید.

شرکت سوله سازی قارتال تبریز

قیمت سوله سبک در تبریز

چنانچه قصد خرید سوله سبک در تبریز را دارید، باید از قیمت ساخت سوله در تبریز که یک فاکتور مهم در این زمینه است نیز باخبر باشید.‌ قیمت ساخت سوله در تبریز تحت تاثیر یک سری عوامل خاص می‌تواند تغییر کند. اول از همه این که زمین منتخب شما هموار است یا نه، بر روی قیمت سوله تاثیر دارد. این که زمین هموار باشد، قیمت را کاهش داده و این که زمین ناهموار باشد قیمت را بیشتر می‌کند؛ چرا که زمین‌های ناهموار به زیر سازی و هموار سازی نیاز دارند. عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت ساخت سوله، فوندانسیون است. نوع فوندانسیون یک سوله با توجه به ابعاد و حجم سوله مشخص می‌شود.
موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی، نوع ورق و متریال به کار گرفته شده در ساخت سوله سبک در تبریز و این که سوله دست دو است یا نه نیز می‌تواند قیمت نهایی این سازه‌ها را دستخوش تغییر کنند.

WA5B6975

سوالاتتان را از ما بپرسید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

قیمت و خرید اینترنتی سوله سبک از قارتال

از آنجا که ساخت و اجرای سوله سبک کار نسبتاً دشوار و پیچیده‌ای است، باید این کار را به یک شرکت معتبر و اثبات‌شده بسپارید تا در ازای پرداخت هزینه و صرف انرژی، بهترین نتیجه را به دست آورید. قارتال یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع سازه‌های فلزی از جمله سوله سبک بوده و در تبریز مستقر است. این شرکت بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و نصب سوله را در کارنامه خود دارد.
جهت استعلام قیمت و خرید اینترنتی سوله سبک از قارتال می‌توانید هم‌اکنون با کارشناسان فروش این شرکت به شماره 09144220646 تماس گرفته و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تبریز مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات متداول

عوامل موثر بر قیمت سوله در تبریز؟
کاربردهای سوله در تبریز؟
ویژگی سوله‌های مناسب در تبریز؟
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
وبلاگ